Hyvä Asiakkaamme

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys ja turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Olemme K-Caarassa varautuneet koronaviruksen leviämisen aiheuttamaan poikkeukselliseen tilanteeseen monin tavoin. Vallitsevasta tilanteesta huolimatta jatkamme asiakkaidemme palvelemista ja liiketoimintaamme mahdollisimman normaalisti. Seuraamme viranomaismääräyksiä ja -ohjeistuksia tarkoin.

Katso myymäläkohtaiset poikkeusaukioloaikamme .

  1. asiakastiedote

Autojen nouto- ja palautuspalvelu  29 €

Tarjoamme edullisen auton nouto-ja palautuspalvelun kaikkiin uusiin määräaikaishuoltoihin kaikissa toimipisteissämme. Nouto-ja palautuspalvelu sisältää auton noudon huoltoon ja palautuksen huollon jälkeen ilmoittamaanne osoitteeseen palvelun toiminta-alueella. Tarjous  koskee kaikkia uusia määräaikaishuoltoja. Palvelun tuottaa Biila Go.

Huoltopalvelut

Toimintatavat, joiden avulla me huolehdimme asiakkaidemme ja oman henkilöstömme turvallisuudesta:

  • Emme kättele
  • Käytämme huollossa suojaimia (ohjauspyörä, lattia, istuin, vaihdekeppi, käsijarrukahva)
  • Huolehdimme tehostetusti esittelyautojen puhtaudesta jokaisen käytön jälkeen
  • Olemme tehostaneet siivousta toimipisteissämme
  • Henkilökuntamme on tietoinen hyvän käsihygienian merkityksestä ja noudattaa ohjeistusta
  • Asiakaspalvelumme palvelee Teitä myös digitaalisissa kanavissa - chat-kanavissa, sosiaalisessa mediassa ja verkkosivustoilla
  • Voitte sopia automyyjämme kanssa myös henkilökohtaisesta palvelusta
  • Kaikissa toimipisteissämme on otettu käyttöön itsepalvelutiskit, johon voi huoltoon tullessa jättää auton avaimet
  • Huoltoihin, korjauksiin tai yleiseen viestintään käytämme ensisijaisesti sähköisiä viestintäkanavia tai puhelinta
  • Voitte jättää autonne huoltoon myös toimipisteen aukioloaikojen ulkopuolella jättämällä avaimet niille tarkoitettuun avainsäilöön
 
 

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta.

 

Lataa ja asenna uusi selainohjelma.

Mozilla Firefox

Google Chrome