Apua sovellusten ja digitaalisten palveluiden käyttöön

Täällä on vastauksia liikkuvuuspalveluihin, liitettävyyteen ja esimerkiksi lataamista ja kotilatauslaitteita käsitteleviin aiheisiin liittyviin kysymyksiin.

Palvelun tarjoaa Volkswagen AG Julkaisutiedot & oikeudelliset tiedotOpens an external link

VW ID.5:n sisätilat, älypuhelin on yhdistetty VW:n sähköautoon
Kuinka voimme auttaa sinua?

Onko sinulla kysyttävää digitaalisista palveluista tai sovelluksista? Kirjoittamalla kysymyksesi tähän hakukenttään voit löytää vastauksen usein kysyttyjen kysymysten joukosta. Eikö kysymystä löydy? Tai oletko kiinnostunut sähköautoilusta? Ota siinä tapauksessa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.

Kirjoita kysymyksesi tähän.
Lisätietoa

Lisätietoja sovelluksista ja digitaalisista palveluista

Onko sinulla kysyttävää sovelluksista tai digitaalisista palveluista? Ota meihin yhteyttä.

Haluatko lisä­tietoja sovelluksista ja digitaalisista palveluista

Maksuton palvelu­numero:

0800 913 226

Jos puhelinoperaattorisi ei tue tätä numeroa, soita numeroon +49 5361 379 0555. Kustannukset riippuvat operaattorisi hinnoista. Ulkomailta soitettaessa hintoihin voidaan lisätä verkkovierailumaksu. VW Connect / We Connect / Car-Net - vikatilanteisiin tukea 24/7, arkisin klo 09–17 suomeksi, muina aikoina ja viikonloppuisin englanniksi.

Haluatko tietää lisää We Charge?

Nainen lataa VW ID. -mallin autoaan kotilatauslaitteesta 

Tavoitat meidät yhteydenottolomakkeella tai puhelinnumeroon, joka kattaa koko Euroopan.

Maksuton palvelu­numero We Charge

Näin tavoitat meidät:

00800-35 54 1111