We Connect -mukavuuspalvelut – Kuin sinulle tehty
1

Mukavuus.
Kuin sinulle tehty.

Mukavuus.
Kuin sinulle tehty.

Tarvitset autoa, mutta avain on kumppanillasi? Pyydä lähettämään se helposti älypuhelimen kautta. Personalisoinnin ansiosta henkilökohtaiset asetuksesi aktivoidaan kädenkäänteessä. Tunne olevasi kuin kotonasi – jopa matkalla toimistolle: Sano vain ”Aja minut töihin” ja Volkswagenisi aloittaa navigoinnin. Se ymmärtää sinua paremmin kuin koskaan ennen. Tämä on tiimityötä.

Online-seisontalämmitys

Lämmitä auto kylminä päivinä sillä aikaa, kun itse syöt aamiaista. Online-seisontalämmityksen* avulla voit lisäksi määrittää We Connect -sovelluksen kautta lähtöajat, jotta löydät auton aina lämmitettynä ja sulatettuna.

* Edellyttää, että ajoneuvossa on lisävarusteena seisontalämmitys.

We Connect – Esilämmitä auto ennen ajoa älypuhelimen avulla
We Connect – Älypuhelimestasi tulee auton avain

Mobiiliavain

Hyvästit avaimien etsimiselle: mobiiliavaimena toimiva älypuhelimesi avaa ja käynnistää Volkswagenisi kädenkäänteessä. Voit lähettää lisää digitaalisia avaimia ystävillesi ja perheenjäsenillesi, jolloin he voivat käyttää ajoneuvoasi helposti. Ensimmäiset viisi mobiiliavainta ovat käytettävissäsi ilmaiseksi, muut mobiiliavaimet voidaan ostaa suoraan infotainment-järjestelmäsi In-Car-Shopista tai We Connect -verkkokaupastaOpens an external link

* Saatavilla vain lisävarusteena saatavan Discover Pro -navigointijärjestelmän (Passat, Arteon ja Golf) tai Discover Media -navigointijärjestelmän (vain Golf) kanssa ja We Connect -sovelluksen yhteydessä. Passatissa ja Arteonissa on aluksi käytettävissä viisi maksutonta ja Golfissa toiminnon hankinnan jälkeen samoin viisi mobiiliavainta. Mobiiliavaimet ovat otettavissa käyttöön ensimmäisten neljän vuoden sisällä We Connect -sopimuksen tekemisestä. Mobiiliavaimen luovuttamisen edellytyksenä on avaimen lähettäjän henkilöllisyyden tarkastus Volkswagen Ident -menetelmällä. Kun mobiiliavain on asennettu yhteensopivaan älypuhelimeenOpens an external link, se on voimassa päätelaitteeseen sidottuna yhden vuoden.

Personointi

Volkswagenisi tunnistaa sinut – ja aktivoi lukuisten järjestelmien omat asetuksesi (aina istuimesta valoihin, ilmastointiin, infotainment-järjestelmään ja navigointiin sekä kuljettajaa avustaviin järjestelmiin) täysin automaattisesti ja varustelusta riippumatta sen jälkeen, kun olet luonut VW-tilin ja kirjautunut ensimmäistä kertaa ajoneuvoon. Tämä takaa maksimaalisen mukavuuden eri ajoneuvoissa ja eri käyttäjille.

We Connect – Pidä henkilökohtaiset asetuksesi helposti mukana
We Connect – Online-puheohjaus

Online-puheohjaus

Lisävarusteena saatavan puheohjauksen* online-päivityksen avulla saat käyttöösi entistäkin paremman ohjauksen puheella. Voit valita verkosta lempimusiikkisi tai hakea haluamasi nettiradioaseman puheohjauksella ja hyödyntää intuitiivista kohdesyöttöä navigoitaessa. Uudessa Golfissa voit lisäksi sanella sekä luetuttaa sähköposteja tai käyttää In-Car-sovelluksiasi – täysin irrottamatta katsetta tiestä.

*(Online-)puheohjaus on käytettävissä tällä hetkellä seuraavilla kielillä: saksa, englanti (UK ja US), ranska, espanja, tšekki ja italia. 

Huollon ajanvaraus

Jotta voit keskittyä arjessa olennaiseen, Volkswagen huolehtii halutessasi huoltoajoista.  Kun huoltotoimenpiteen, esimerkiksi tarkastushuollon tai öljynvaihdon, ajankohta lähestyy, ajoneuvo toimittaa haluttaessa ja verkkoyhteyden ollessa käytettävissä kaikki tärkeät tiedot haluamallesi Volkswagen-huollolle, joka ottaa sinuun yhteyttä ja ilmoittaa ajanvarausehdotuksesta.* Volkswagen-huollon voi etsiä ja valita helposti yksilöllisesti myVolkswageninOpens an external link asiakasalueelta tai We Connect -sovelluksesta. Koska tiedot on välitetty etukäteen, huolto pystyy jopa antamaan arvion siitä, kunka paljon aikaa huoltoaikaa varten kannattaa varata. Huoltojen suunnittelu sujuu näin lähes kuin itsestään.

* Lisätietoja tietojenkäsittelystä löytyy tietosuojalausekkeesta seuraavasta linkistä:  www.myvolkswagen.net/weconnect-legal-mod123Opens an external link

Varaa We Connect -huoltoaika helposti

Aloita keskustelu kanssamme

Aloita keskustelu kanssamme

Kontakt

Onko sinulla kysymyksiä, ideoita tai palautetta? Soita meille.

Tavoitat meidät numerosta 0800 - 913 226 (maksuton kaikissa Suomen verkoissa). Olemme tavoitettavissa kellon ympäri. Jos puhelinoperaattorisi ei tue tätä maksutonta numeroa, soita numeroon 09 - 856 194 51. Maksu riippuu operaattorisi hinnoista. Ulkomailta tulevista soitoista voidaan veloittaa roaming-maksu.

Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua

Vastuuvapauslauseke / Volkswagen

1.
Tarvitset We Connect-palveluiden käyttöön Volkswagen ID -käyttäjätilin, ja sinun on kirjauduttava We Connect -palveluun käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Lisäksi on solmittava We Connect- tai We Connect Plus -sopimus Volkswagen AG:n kanssa verkossa. We Connect Plus -palvelua varten sinulla on auton luovutuksen jälkeen 90 päivää aikaa rekisteröidä auto osoitteessa www.myvolkswagen.net tai Volkswagen We Connect -sovelluksen kautta (saatavilla App Storessa ja Google Play Storessa), minkä jälkeen voit käyttää palveluita koko sovitun ajan maksutta.
We Connect -mobiilipalveluiden käytön mahdollistaa integroitu internetyhteys. Volkswagen AG vastaa koituvista datakustannuksista Euroopan sisällä kuuluvuusalueen puitteissa Streaming & Internet -palveluja ja yksittäisiä In-Car-sovelluksia lukuun ottamatta. Streaming & Internet -palveluiden, yksittäisten In-Car-sovellusten sekä WLAN-tukiasemien käyttöön voi hankkia maksullisia datapaketteja ulkopuoliselta Cubic Telecom -matkapuhelinyhteistyökumppanilta, ja niitä voidaan käyttää verkon kuuluvuusalueella lukuisten Euroopan maiden sisällä. Näiden pakettien datamäärä on kaikkien käyttäjien ja auton matkustajien käytettävissä. Tiedot ehdoista, hinnoista ja tuetuista maista löydät osoitteesta https://vw.cubictelecom.com. Vaihtoehtoisesti on mahdollista käyttää nettiradiota ja median suoratoistoa mobiilipäätelaitteella (esim. älypuhelimella), joka pystyy toimimaan WLAN-tukiasemana. Tällöin vastaavat palvelut ovat käytettävissä vain voimassa olevan tai erikseen sinun ja matkapuhelinoperaattorisi välille solmittavan matkaviestintäsopimuksen kautta ja vain kyseisen matkapuhelinverkon kuuluvuusalueella. Tiedonsiirto internetin kautta saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia kulloistenkin matkapuhelinpalvelujen hinnoittelun mukaan ja erityisesti ulkomailla tapahtuvassa käytössä (esim. roaming-maksut).
Maksuttoman We Connect -sovelluksen käyttöön vaaditaan iOS- tai Android-käyttöjärjestelmällä varustettu älypuhelin ja SIM-kortti, jossa on datamahdollisuus voimassa olevan tai erikseen sinun ja matkapuhelinoperaattorisi välille solmittavan matkaviestintäsopimuksen kautta. 
Paketeissa kuvattujen yksittäisten We Connect- ja We Connect Plus -palvelujen saatavuus saattaa vaihdella maakohtaisesti ja riippuu sekä ajoneuvosta että varustelusta. Palvelut ovat käytettävissä sopimuksen voimassaoloajan mukaan, ja niihin saattaa sopimusaikana tulla sisällöllisiä muutoksia tai ne voidaan lopettaa. Tarkempia tietoja saat osoitteesta www.connect.volkswagen-we.com ja Volkswagen-jälleenmyyjältäsi. Tietoa matkapuhelinpalvelujen hinnoittelusta saat matkapuhelinoperaattoriltasi.