We Connect -palveluiden turvallisuus – Apua nopeasti tarvittaessa
1

Turvallisuus.
Apua nopeasti tarvittaessa.

Turvallisuus.
Apua nopeasti tarvittaessa.

Ajat maaseudulla ja tulee rengasrikko? Ei hätää. Sen sijaan, että hermostuisit, aktivoi vikapuhelu ja saat apua. Olet hyvissä käsissä myös, jos ajoneuvosi tunnistaa onnettomuuden. Hätätilanteessa apua soitetaan automaattisesti. Sinusta huolehditaan parhaalla mahdollisella tavalla ja saat henkilökohtaista palvelua siihen asti, kunnes pelastuspalvelu saapuu paikalle. Tältä tuntuu turvallisuus.

Hätäpuhelupalvelu

Hätäpuhelupalvelu auttaa sinua hätätilanteessa. Vakavien onnettomuuksien tapauksessa, esimerkiksi turvatyynyn lauetessa, apua soitetaan automaattisesti. Jos Volkswagenisi rekisteröi onnettomuuden, palvelu muodostaa yhteyden Volkswagen-hätäpuhelukeskukseen ja välittää tärkeät tiedot edelleen pelastusviranomaisille. Voit myös soittaa apua manuaalisesti painamalla painiketta.

We Connect – Henkilökohtaista palvelua hätätilanteessa
We Connect – Ongelmatilanteissa nopea apu painikkeen painalluksella

Vikapuhelu

Auton rikkoutuessa saavumme nopeasti paikalle. Voit aktivoida vikapuhelun painikkeen painalluksella ja lähettää näin tiedot autosta ja sen sijainnista Volkswagenin hätäpuhelupalveluun. Työntekijämme auttaa sinua selvittämään rikkoutumisen syyn ja voi tarvittaessa lähettää luoksesi huoltoauton, jos ongelma ei ratkea heti.

Online-varashälytin

Sinä voit rentoutua, sillä Volkswagenisi pitää huolen itsestään. Murtoyrityksen sattuessa We Connect-sovellus ilmoittaa siitä älypuhelimeen tai sähköpostiin.*

* Edellyttää, että ajoneuvossa on lisävarusteena varashälytin

We Connect – Varkaushälytys suoraan älypuhelimeesi

Aloita keskustelu kanssamme

Aloita keskustelu kanssamme

Kontakt

Onko sinulla kysymyksiä, ideoita tai palautetta? Soita meille.

Tavoitat meidät numerosta 0800 - 913 226Opens a phone link (maksuton kaikissa Suomen verkoissa). Olemme tavoitettavissa kellon ympäri. Jos puhelinoperaattorisi ei tue tätä maksutonta numeroa, soita numeroon 09 - 856 194 51Opens a phone link. Maksu riippuu operaattorisi hinnoista. Ulkomailta tulevista soitoista voidaan veloittaa roaming-maksu.

Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua

Vastuuvapauslauseke / Volkswagen

1.
Tarvitset We Connect -palveluiden käyttöön Volkswagen ID -käyttäjätilin, ja sinun on kirjauduttava We Connect -palveluun käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Lisäksi sinun on solmittava erillinen We Connect- tai We Connect Plus -sopimus Volkswagen AG:n kanssa verkossa osoitteessa www.myvolkswagen.net tai Volkswagen We Connect -sovelluksen (saatavilla App Storessa ja Google Play Storessa) kautta. We Connect Plus -palvelua varten sinulla on auton luovutuksen jälkeen 90 päivää aikaa rekisteröidä auto osoitteessa www.myvolkswagen.net tai Volkswagen We Connect -sovelluksen kautta, minkä jälkeen voit käyttää palveluita koko sovitun voimassaoloajan maksutta.We Connect -mobiilipalveluiden käytön mahdollistaa integroitu internetyhteys. Volkswagen AG vastaa koituvista datakustannuksista Euroopan sisällä kuuluvuusalueen puitteissa Streaming & Internet -palveluja ja yksittäisiä In-Car-sovelluksia lukuun ottamatta. Streaming & Internet -palveluiden, yksittäisten In-Car-sovellusten sekä WLAN-tukiasemien käyttöön voi hankkia maksullisia datapaketteja ulkopuoliselta Cubic Telecom -matkapuhelinyhteistyökumppanilta, ja niitä voidaan käyttää verkon kuuluvuusalueella lukuisten Euroopan maiden sisällä. Näiden pakettien datamäärä on kaikkien käyttäjien ja auton matkustajien käytettävissä. Tiedot ehdoista hinnoista ja tuetuista maista löydät osoitteesta vw.cubictelecom.com. Vaihtoehtoisesti on mahdollista käyttää nettiradiota ja median suoratoistoa mobiilipäätelaitteella (esim. älypuhelimella), joka pystyy toimimaan WLAN-tukiasemana. Tällöin vastaavat palvelut ovat käytettävissä vain voimassa olevan tai erikseen sinun ja matkapuhelinoperaattorisi välille solmittavan matkaviestintäsopimuksen kautta ja vain kyseisen matkapuhelinverkon kuuluvuusalueella. Tiedonsiirto internetin kautta saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia kulloistenkin matkapuhelinpalvelujen hinnoittelun mukaan ja erityisesti ulkomailla tapahtuvassa käytössä (esim. roaming-maksut). Maksuttoman Volkswagen We Connect -sovelluksen käyttöön vaaditaan soveltuvalla iOS- tai Android-käyttöjärjestelmällä varustettu älypuhelin ja SIM-kortti, jossa on datamahdollisuus voimassa olevan tai erikseen sinun ja matkapuhelinoperaattorisi välille solmittavan matkaviestintäsopimuksen kautta.   We Connect- ja We Connect Plus -paketteihin sisältyvät palvelut saattavat vaihdella maan mukaan. Käytettävyys määräytyy myös automallin, varustelun ja asennetun ohjelmistoversion mukaan. Tämä koskee myös kolmannen osapuolen palveluja. Palvelut ovat käytettävissä sopimuksen voimassaoloajan mukaan, ja niihin saattaa sopimusaikana tulla sisällöllisiä muutoksia tai ne voidaan lopettaa. Lisätietoja saat osoitteesta connect.volkswagen-we.com ja Volkswagen-jälleenmyyjältäsi. Tietoa matkapuhelinpalvelujen hinnoittelusta saat matkapuhelinoperaattoriltasi.
3.
Ajoneuvon kulutus, CO2 -arvo ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn WLTP-testimenetelmän mukaisesti. Testi on tehty laboratorio-olosuhteissa noudattaen testiohjelman mukaista ajosuoritetta eikä se välttämättä kuvaa auton kulutusta normaaleissa ajotilanteissa. Ilmoitetut kulutusarvot on tarkoitettu eri automallien väliseen vertailuun. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat  vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista.