We Connect -palveluiden turvallisuus – Apua nopeasti tarvittaessa
1

Turvallisuus.
Apua nopeasti tarvittaessa.

Turvallisuus.
Apua nopeasti tarvittaessa.

Ajat maaseudulla ja tulee rengasrikko? Ei hätää. Sen sijaan, että hermostuisit, aktivoi vikapuhelu ja saat apua. Olet hyvissä käsissä myös, jos ajoneuvosi tunnistaa onnettomuuden. Hätätilanteessa apua soitetaan automaattisesti. Sinusta huolehditaan parhaalla mahdollisella tavalla ja saat henkilökohtaista palvelua siihen asti, kunnes pelastuspalvelu saapuu paikalle. Tältä tuntuu turvallisuus.

Hätäpuhelupalvelu

Hätäpuhelupalvelu auttaa sinua hätätilanteessa. Vakavien onnettomuuksien tapauksessa, esimerkiksi turvatyynyn lauetessa, apua soitetaan automaattisesti. Jos Volkswagenisi rekisteröi onnettomuuden, palvelu muodostaa yhteyden Volkswagen-hätäpuhelukeskukseen ja välittää tärkeät tiedot edelleen pelastusviranomaisille. Voit myös soittaa apua manuaalisesti painamalla painiketta.

We Connect – Henkilökohtaista palvelua hätätilanteessa
We Connect – Ongelmatilanteissa nopea apu painikkeen painalluksella

Vikapuhelu

Auton rikkoutuessa saavumme nopeasti paikalle. Voit aktivoida vikapuhelun painikkeen painalluksella ja lähettää näin tiedot autosta ja sen sijainnista Volkswagenin hätäpuhelupalveluun. Työntekijämme auttaa sinua selvittämään rikkoutumisen syyn ja voi tarvittaessa lähettää luoksesi huoltoauton, jos ongelma ei ratkea heti.

Online-varashälytin

Sinä voit rentoutua, sillä Volkswagenisi pitää huolen itsestään. Murtoyrityksen sattuessa We Connect-sovellus ilmoittaa siitä älypuhelimeen tai sähköpostiin.*

* Edellyttää, että ajoneuvossa on lisävarusteena varashälytin

We Connect – Varkaushälytys suoraan älypuhelimeesi

Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua

Vastuuvapauslauseke / Volkswagen

1.

Tarvitset We Connect -palveluiden käyttöön Volkswagen ID -käyttäjätilin, ja sinun on kirjauduttava We Connect -palveluun käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Lisäksi sinun on solmittava erillinen We Connect- tai We Connect Plus -sopimus Volkswagen AG:n kanssa verkossa osoitteessa www.myvolkswagen.net tai Volkswagen We Connect -sovelluksen (saatavilla App Storessa ja Google Play Storessa) kautta. We Connect Plus -palvelua varten sinulla on auton luovutuksen jälkeen 90 päivää aikaa rekisteröidä auto osoitteessa www.myvolkswagen.net tai Volkswagen We Connect -sovelluksen kautta, minkä jälkeen voit käyttää palveluita koko sovitun voimassaoloajan maksutta. We Connect -mobiilipalveluiden käytön mahdollistaa integroitu internetyhteys. Volkswagen AG vastaa koituvista datakustannuksista Euroopan sisällä kuuluvuusalueen puitteissa Streaming & Internet -palveluja ja yksittäisiä In-Car-sovelluksia lukuun ottamatta. Streaming & Internet -palveluiden, yksittäisten In-Car-sovellusten sekä WLAN-tukiasemien käyttöön voi hankkia maksullisia datapaketteja ulkopuoliselta Cubic Telecom -matkapuhelinyhteistyökumppanilta, ja niitä voidaan käyttää verkon kuuluvuusalueella lukuisissa Euroopan maissa. Näiden pakettien datamäärä on kaikkien käyttäjien ja auton matkustajien käytettävissä. Tiedot ehdoista hinnoista ja tuetuista maista löydät osoitteesta vw.cubictelecom.com. Vaihtoehtoisesti on mahdollista käyttää nettiradiota ja median suoratoistoa mobiilipäätelaitteella (esim. älypuhelimella), joka pystyy toimimaan WLAN-tukiasemana. Tällöin vastaavat palvelut ovat käytettävissä vain voimassa olevan tai erikseen sinun ja matkapuhelinoperaattorisi välille solmittavan matkaviestintäsopimuksen kautta ja vain kyseisen matkapuhelinverkon kuuluvuusalueella. Tiedonsiirto internetin kautta saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia kulloistenkin matkapuhelinpalvelujen hinnoittelun mukaan ja erityisesti ulkomailla tapahtuvassa käytössä (esim. roaming-maksut).

Maksuttoman Volkswagen We Connect -sovelluksen käyttöön vaaditaan soveltuvalla iOS- tai Android-käyttöjärjestelmällä varustettu älypuhelin ja SIM-kortti, jossa on datamahdollisuus voimassa olevan tai erikseen sinun ja matkapuhelinoperaattorisi välille solmittavan matkaviestintäsopimuksen kautta.  

We Connect- ja We Connect Plus -paketteihin sisältyvät palvelut saattavat vaihdella maan mukaan. Käytettävyys määräytyy myös automallin, varustelun ja asennetun ohjelmistoversion mukaan. Tämä koskee myös kolmannen osapuolen palveluja. Palvelut ovat käytettävissä sopimuksen voimassaoloajan mukaan, ja niihin saattaa sopimusaikana tulla sisällöllisiä muutoksia tai ne voidaan lopettaa. Lisätietoja saat osoitteesta connect.volkswagen-we.com ja Volkswagen-jälleenmyyjältäsi. Tietoa matkapuhelinpalvelujen hinnoittelusta saat matkapuhelinoperaattoriltasi.

3.

Ilmoitetut kulutus- ja päästöarvot on selvitetty laissa määrättyjen mittausmenetelmien avulla. 1. tammikuuta 2022 WLTP-menettely on täysin korvannut NEDC-menettelyn, joten tämän päivämäärän jälkeen tyyppihyväksytyille autoille ei enää ilmoiteta NEDC-arvoja. Arvot eivät koske yksittäisiä autoja vaan on tarkoitettu eri autotyyppien väliseen vertailuun. Lisävarusteet ja tarvikkeet (muut osat, renkaat jne.) saattavat muuttaa oleellisia parametreja, kuten painoa, vierintävastusta ja aerodynamiikkaa, ja vaikuttaa näin sää- ja liikenneolosuhteiden ja yksilöllisen ajotavan myötä myös polttoaineenkulutukseen, virrankulutukseen ja CO2-päästöihin sekä auton tehoarvoihin. Todenmukaisten testausolosuhteiden ansiosta WLTP-menetelmän mukaisesti mitattu polttoaineenkulutus ja CO2-päästöt ovat usein korkeammat kuin NEDC-menetelmän mukaisesti mitatut arvot. Täten ne voivat 1.9.2018 lähtien aiheuttaa muutoksia myös autoverotuksessa. Saat lisätietoja WLTP- ja NEDC-menettelyn välisistä eroista osoitteesta http://www.volkswagen.de/wltp.

Lisätietoa uusien henkilöautomallien virallisesta polttoaineenkulutuksesta ja CO2-päästöistä saa teoksesta ”Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO₂-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen”, joka on saatavilla ilmaiseksi kaikista Saksan myyntipisteistä ja osoitteesta DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern tai sivustolta www.dat.de/co2.