Arteon Shooting Brake
Arteon Shooting Brake
Täysin uusi tulkinta farmarimallista
Enemmän tilaa tyylille ja mukavuudelle.
Arteon Shooting Brake herättää huomion urheilullisella muotoilullaan. Farmarimalliin on lisätty ylellisyyttä ulkopuolen kromatuilla pinnoilla ja sisäpuolen ketterillä kosketuskäyttötoiminnoilla. TSI-, TDI- ja eHybrid-moottorivaihtoehdot tarjoavat täyden tehon alhaisella kulutuksella.
Design
Luokkansa uusi suunnannäyttäjä
Huomiota herättävä takaosan muotoilu nostaa uuden Arteon Shooting Braken oman luokkansa huipulle. Arteon Shooting Braken tyylikästä ja urheilullista vaikutelmaa on korostettu R-Line-varustelutasolla, jossa on kiinnitetty huomiota tiettyihin yksityiskohtiin.
– laaja värivalikoima– kromatut koristelistat
– 18 tuuman Sebring-kevytmetallivanteet
– LED-takavalot
– etu- ja takapuskurin R-Line-muotoilu.
Digitaalinen mukavuus
Oleellisin on näkyvillä
– teräväpiirtoinen 26 cm:n (10,25 tuuman) TFT-värinäyttö
– valittavana erilaisia näkymiä
– yksityiskohtaiset ajotiedot näkyviin joko monitoimiohjauspyörän tai Infotainment-järjestelmän kautta
– 2D- ja 3D-karttanäkymä
– navigointikartan suurennus
– valittujen tietojen näyttö koko näytöllä
– navigointikartta ja mediailmoitukset voidaan yhdistää.
Avustavat järjestelmät 1
Pitää auton kaistallaan. Ja muut turvallisen etäisyyden päässä.
– DSG-vaihteiston yhteydessä ajat rennosti ruuhkassa ja pysähtelevässä liikenteessä.
1) Järjestelmärajoitusten puitteissa. Kuljettajan on oltava aina valmiina ohittamaan avustava järjestelmä, ja hän on vastuussa siitä, että autoa ajetaan harkitusti.
Tekniikka
Voimaa uudella tavalla
1) Ennakkomyynnissä
Rakenna auto
* Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.